Pages

Produk Shaklee


Friday 24 January 2014

Kelebihan ALFAFA SHAKLEE :)

Pada post kali ni, saya nak cerita tentang ALFAFA SHAKLEE. Saya pasti ramai di kalangan kita yang tak mengenali ALFAFA ni lagi. Best taw ALFAFA ni, banyak khasiat dia. Sebelum tu nak cerita kisah saya, emmm, testimoni diri sendiri laaa kirenye. Sebelum ni memang saya ada masalah keputihan, takde lah teruk sangat tapi cukup laaa buat saya tak selesa dan merimaskan. Saya mula consume ALFAFA SHAKLEE ni sebenarnya untuk hilangkan masalah resdung tetapi selepas sebulan mengamalkan ALFAFA SHAKLEE ni, resdung pun makin pulih dan yang paling saya terkejut, keputihan saya pun dah takde. Pelik sangat rasa, saya pun try google mengenai produk ni, ternyata ALFAFA SHAKLEE ni boleh merawat keputihan dan banyak lagi masalah lain. Seronok sangat tak terkata. Syukur, Alhamdiulillah :)
APA ITU ALFAFA?

ALFAFA ni sejenis tumbuhan yang dikatakan sebagai pusat pengumpulan segala zat. Akar tunjangnya adalah sepanjang 6 meter ke bawah tanah mampu menyerap segala zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah. Daun ALFAFA ni pula, mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi.


 Dengan pengambilan yang konsisten, insya'Allah Alfafa boeh merawat.


KENAPA ALFAFA SHAKLEE?

Kenapa perlu memilih ALFAFA SHAKLEE? Sebab ALFAFA SHAKLEE ni mempunyai banyak kelebihan dan pemprosesan ALFAFA SHAKLEE ni dijalankan di bawah pengawasan dan kawalan SHAKLEE yang ketat dan teliti.


Kelebihan ALFAFA SHAKLEE :

1) Merawat masalah keputihan
2) Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
3) Merawat resdung
4) Merawat Athma
5) Merawat Allergi dan ekzema
6) Merawat arthitis
7) Melegakan sakit sendi dan beakang
8) Hilangkan kelesuan dan tekanan
9) Memberi kelegaan semasa haid
10) Mencuci usu bagi membuang toksik dalam badan
11) Cuci buah pinggang dan merawat kencing kotor
12) Meneutralkan asid dalam badan
13) Bertindak sebagai kacip fatimah
14) Memulihkan urat selepas bersalin
15) Merawat bahagian intim wanita
16) Melegakan sembelit
17) Tingkatkan stamina hubungan suami isteri
18) Menyingkirkan lemak dan koestrol

BAGAIMANA CARA MAKAN ALFAFA?

1 kali sehari
> 6 biji selepas sarapan

2 kali sehari
> 3 biji selepas makan tengahari
> 3 biji selepas makan malam

3 kali sehari
> 2 biji selepas sarapan
> 2 biji selepas makan tengahari
> 2 biji selepas makan malam




Harga : RM53.75 

Code Product : 10159 (330 biji) 

Harga : RM97.50

Code Product : 10162 (700 biji)


BAGAIMANA NAK DAPATKAN ALFAFA SHAKLEE DENGAN HARGA MURAH?

Hubungi saya pengedar SHAKLEE anda.

emel : noorfarzanarasit@gmail.com
no. fon : 0147561556 (whatsapp, wechat, telegram, sms)




0 comments:

Post a Comment

Myfamilymembers :)




 

sihat bersama shaklee :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template